Nieuw-Zeeland

6 juli 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Ik ben er, in Nieuw-Zeeland!

Na een goeie 2 weken in Brisbane te hebben doorgebracht vond ik het een mooie tijd om te vertrekken naar Nieuw-Zeeland. In Brisbane ben ik naar MovieWorld geweest en heb een Whale Watching tour gedaan.

Nu ben ik eindelijk in Nieuw-Zeeland en had ik een camper gehuurd en die zou ik dus gaan ophalen! Een klein probleem was alleen dat ik niet genoeg geld op m’n rekening had als bewijs dat ik mijn eigen risico kan betalen stel dat er iets gebeurd dus was er voor mij geen optie om de camper te moeten cancelen... erg jammer en ook wel een beetje kut, maar helaas zit er niks anders op voor mij. Nu ga ik met het vliegtuig naar Auckland om vanaf daar een dagtour maar Hobbiton te gaan doen, na die dag vlieg ik met het eerst volgende vliegtuig weer maar huis! Dus rond 15/07/18 wss kunnen jullie mij alweer terug verwachten! (De exacte datum moet nog bevestigd worden)

Ik vind het erg jammer dat het zo moet eindigen maar ik heb het geaccepteerd en kan gelukkig HET ding doen wat ik het liefste wil en dat is naar Hobbiton gaan! Dit is dus officieel het einde van mijn reis en ik ben ook eerder terug! Ik heb de tijd van m’n leven gehad en heb vooral extra genoten! (Stiekem iets te veel dan was geplant)

Ik zie dit maar als een goede reden om nog maar eens terug te gaan! Hierbij een update over mijn situatie en zo te zien zie ik de meeste van jullie dus sneller dan verwacht! 😆

1. M Jongerden:
    6 juli 2018
    Jeroen, super genoten van je verhalen. Natuurlijk ruk dat het zo moet lopen maar wel stoer van je dat je dat zo snel accepteert. Ik wens je voor je laatste etappe ontzettend veel plezier en tot snel!
  2. Rita Bos:
    7 juli 2018
    lieve Jeroen,
    Het typeert je: genieten van wat wel kan en accepteren wat niet mogelijk is. Fijn te lezen. Je hebt een fantastische reis gemaakt en ik vind het fijn je gauw weer te zien.
    Nog goede dagen en thuisreis,
    liefs Rita
  3. M Jongerden:
    7 juli 2018
    Tja jij maakt heel wat mee. Sterke vent. Maak er nog een mooie laatste weken van.. maar veel fotos en op naar de souvenirs . Kus mama
  4. Papa:
    9 juli 2018
    Lieve Jeroen,
    Ik ben blij dat je snel je verhalen in Nederland face-to-face kan vertellen en niet via face-time. Nog een beetje elfenbrood om de honger te stillen en misschien spot je nog een Hobbit in het wild. Maak er een fantastische afsluiter van. Goede terugreis.
    Liefs uit “Up Above” Almere
  5. Nanoek:
    11 juli 2018
    Ahh, bijna is het zover. Hobbiton in het 'echt'! Ik ben benieuwd. Hou je ring uit het zicht en geniet van je laatste bijzondere avontuur. Voor deze reis dan. Kan je de rest een volgende keer doen!
    Goeie terugreis en tot heel snel.
    Liefs,
    Nanoek