Nieuwe plannen

28 april 2018 - Sydney, Australië

Ik heb erg kunnen genieten van mijn 5 dagen bij Bondi Beach. Ik heb het rustig aan gedaan en heb een beetje van Sydney kunnen bekijken. Ook heb ik met een groepje plannen kunnen maken voor aankomende dagen.

Wat we namelijk van plan zijn is om voor 10 dagen een auto te huren en dan richting Figure 8 Pools, Melbourne en The Great Ocean Road te rijden. Met een groepje van 5 gaan we dat dus doen de komende dagen en gaan we overnachten op een camping of zetten we onze auto bij een strand neer en zetten we een tent op om dan te overnachten. Ik heb er erg veel zin in en het word erg gezellig!

Daarna, als we weer terug in Sydney zijn, ga ik denk ik een Surf Camp doen omdat het surfen toch wel weg gaaf was. Ik weet alleen nog niet of ik dat in Sydney ga doen of dat ik eerst met een BusTour naar het Noorden reis om daar bij Byron Bay of Spot X te gaan surfen. Dit laat ik uiteraard nog weten 😜.

Voorlopig ben ik hier wel een tijdje mee bezig en jullie zien het wel verschijnen wat ik heb gezien!

Groetjes!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Papa:
    28 april 2018
    He Jeroen, supergaaf plan hoor.
  2. Anneke Huizinga:
    28 april 2018
    Hoi Jeroen, ik krijg zo hier en daar te horen dat jullie beter een auto kunnen kopen en na de reis weer verkopen , vooral als jullie met een stel zijn . Misschien een idee om te overwegen. Het klinkt allemaal super gaaf en doe voorzichtig en heel veel reis plezier.
  3. Richard bruijne:
    30 april 2018
    Jeroen, ziet er allemaal prachtig uit. Jaloers!
  4. H.bangma:
    2 mei 2018
    Wat ziet er het er allemaal geweldig uit.ik ben wel erg jaloers op je.wat een prachtige natuur!van je vader heb ik vanmiddag ook foto’s van allerlei dieren gezien😁leuk man.geniet volop!groetjes enknuffel van oma
  5. H.bangma:
    3 mei 2018
    Hoi Jeroen,doen jullie voorzichtig met het autorijden 😀komt vast wel goed.geniet maar lekker!liefs van oma.
  6. Ella:
    4 mei 2018
    Super zeg. Wat een top avontuur. Ik be jaloerssssssss.
  7. Opa Ferry:
    29 juni 2018
    Geweldig geweldig Je zult zeker een jaar nodig hebben om bij te komen en te verwerken groet Opa.