Update

10 juni 2018 - Cairns, Australië

Update

Nou na een tijdje met mijn telefoon en de website te worstelen kan ik nu eindelijk een update geven van hoe het gaat! Vandaag (zondag, 10 Juni) is de laatste dag dat we onze camper nog hebben! Wat hebben we een enorm goeie tijd meegemaakt met deze wagen en wat was het toch lekker! De vrijheid die we hadden en de dagen dat we om 9 uur in de avond op een camping kwamen om nog een plekje proberen te krijgen. De tours die we hebben gedaan waren echt fantastisch! Spot X surfen was super gaaf en Fraser Island en Whitsundays waren enorm gezellig! Dan ook nog in de Great Barier Reef te hebben gesnorkeld maakt het helemaal af! Ik ga de camper enorm missen, maar dat betekent dat er weer een nieuwe fase van mijn reis begint! Ik heb nog geen idee wat ik allemaal ga doen, maar dat ga ik deze week allemaal uitvogelen! Van mijn goeie vriend Mick moet ik helaas ook afscheid nemen. Wij zijn bij elkaar gebleven vanaf het aller begin van onze reis en het was altijd reuze gezellig. Vanavond maar een feestje bouwen en een enorm leuke maand goed afsluiten! Ik heb het goed naar m’n zin hier! Groetjesssssssss

Onze camperByron Bay - DolphinsByron Bay - dolphins in the waveByron Bay - Sunset 143Byron - me 123Fraser - carssFraser Island - shipwreckFraser Island - group photoAirlie Beach - me + viewAirlie Beach - SunsetOn the Road - Sunset 123Whitsundays - Sunset on the boatWhitsundays - viewWhitsundays - me 1234CA5C20FB-B81E-45CF-9C23-51264E062EFF51B929A0-776D-4857-8E12-147EE4AF840B

1. M Jongerden:
    10 juni 2018
    Groeten aan mick en geniet verder alleen. Kus mama
  2. Papa:
    10 juni 2018
    Wat zitten er weer mooie foto’s bij Jeroen. Ik denk zomaar van onvergetelijke momenten. Geniet van alles wat nog komen gaat.
  3. Claudia:
    10 juni 2018
    Dat ziet er goed uit zo te zien heb je het enorm naar je zin. Mooie foto’s. Je krijgt een dikke knuffel van Nora
    Gr Claudia
  4. Anneke Huizinga:
    10 juni 2018
    Lieve Jeroen. Heeft even geduurd maar begrijpelijk als je het zo naar je zin hebt. Camperen is leuker dan je dacht hè? Geniet nog maar verder en ben benieuwd wat je nog meer gaat meemaken xxx
  5. Joyce:
    11 juni 2018
    Leuk hè, met een camper touren.. En wat een mooie foto's weer! Genietse!
  6. H.bangma:
    12 juni 2018
    Geniet volop!mooie foto’s!groetjes van oma
  7. Opa Ferry:
    10 juli 2018
    Man toch wat een ervaringen jammer van de camper maar je mag mijn tent wel lenen voor de volgende keer groet en een knuffel